doyoulifenow

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Denna texten är till er världens bästa faster, william och peter:)

Av natalie lundgren - 25 november 2010 16:49

Enda sen jag o emelie va små har du o peter alltid tagit hand om oss rkt mke, jag är mke taksam över att ni stöttar, finns där för oss. Ni hjälper alltid mamma o pappa o hjälper oss alltid med allting. O när mamma skulle åka till sjukhuset så gjorde ni er roliga så vi inte skulle tänka på de, peter va sjukt rolig skratta ihjäl mig. jag saknar alla de tiderna med er, sen fick ni william i år, jag är så lycklig över att ha fått en kusin som han, han är den underbaraste, bästa, roligaste kusinen någonsin, han fick er som föräldrar vilken tur han har. Vi har tagit hand om honom när ni har haft andra saker att göra så fick vi ta över o leka lite med han. Ni har fött världens sötaste unge, HIMMELN MÅSTE SAKNA EN ÄNGEL. O han blir alltid så glad när vi kommer upp, jag e alltid lycklig att få träffa er varje gång jag o emelie. Ni är verkligen världens bästa faster o peter, lilla william. Ni är verkligen bäst. Jag ville skriva detta för att få ut alla mina känslor men jag skulle kunna hålla på i evigheter för de finns så mke mer att skriva om er. O detta e bara början om er. Tack för att ni finns o stöttar oss alltid när vi e ledsna o hjälper oss med hemmet. De går inte att beskriva hur underbara ni är.  Längtar efter er, LOVE YOU!!<3        

 
 
Ingen bild

Marie

25 november 2010 21:29

Åh!!! Älskade lilla fina Natalie, vad fint skrivet!
Du är en underbar tjej och jag älskar dig jätte mycket!! ALLTID!!
Puss

natalie lundgren

26 november 2010 16:15

:), detsamma:)

 
Ingen bild

Marie

26 november 2010 11:14

Jag kommer alltid att finnas här för dig! Vad som än händer! Du kan ringa mig när du vill, du är alltid välkommen upp till oss!
Jag älskar dig nu och för alltid!

natalie lundgren

26 november 2010 16:16

jag älskar dig mer!!

 
Ingen bild

EMELIELUNDGREN

26 november 2010 16:38

Håller med dig natalie..

natalie lundgren

28 november 2010 17:31

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie lundgren - 25 januari 2011 17:16


hej allihopa nu har jag skaffat en ny blogg på devote.se så jag kommer blogga mest där nu, men om jag orkar så bloggar jag kanske på denna med men de är inte säkert. Så jag flyttar dit nu, ha de gött hejdå:) Gammal bild:) ...

Av natalie lundgren - 22 januari 2011 20:07


  Kofta: Gina tricot Linne: H&M tror jag Tights:H&M

Av natalie lundgren - 20 januari 2011 20:59


Hej, ja jag är helt ur banan idag jag märkte att mitt armband hade losnat så jag tog sånt fast lim för att laga det, om man håller ihop fingrarna om man har fått de på fingrarna får man inte alls lås dom. Man får typ ta ett rakblad och skära igenom, ...

Av natalie lundgren - 19 januari 2011 15:45

Just nu är jag hos mormor och morfar igen hihi, jag och syster har precis varit på statoil, köpt tuggummi imorgon ska jag ha NO prov inte så jättekul. Har konformation i helgen, på söndag är det rock tema coolt att se:. Idag har jag varit i trellebor...

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards