doyoulifenow

Alla inlägg under juli 2010

Av natalie lundgren - 31 juli 2010 12:43

hello everyone, idag så vakna jag rätt tidigt 08:20:/, så åt jag frukost o emelie o pappa skulle åka till jysk o handla kuddar o luftmadrasser för dom ska snart på läger eller så. O jag har precis tittat på tv, nu ska jag chilla lite framför datan o ikväll så ska man äta godis o kolla på sommarkrysset med mamma, pappa o emelie. Så ni får ha de bra ciao  

Av natalie lundgren - 30 juli 2010 18:15

              

Av natalie lundgren - 30 juli 2010 11:18

hejhej, idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är trött sen igår så jag ska nog ta det lugnt idag. ha de bra hejdå:)


P.S, om ni vill att jag ska lägga upp saker på min blogg som ni önskar så är det bara att komentera:)  

Av natalie lundgren - 29 juli 2010 20:03

hejsan gullungar, idag har man varit med bästa vän vi sov över igår till idag o igår på kvällen såg vi alice in the underworld, den va sjukt bra. O sen gick vi o la oss o idag så har mina två kusiner o mavis varit här o vi fikade med dom o sånt. Sen efter det så badade emelie minna o max o då stack jag o hanna till byn o handlade slash och tuggummi:D, jag såg mina gammla klasskamrater andreas o niclas vid grillen. Ja o sen stack vi hem o gjorde lite saker, nu är jag sjukt trött kunde knappt sova i natt:/, somna typ 02:00 typ:(. Men ja jag bloggar mer imorgon, hejdå:)

Av natalie lundgren - 28 juli 2010 14:28

Hejsan svejsan,diag så ska man vara med bästavän hanna o hon ska sova här inatt jippi:D. Mamma slutar klockan 15:00 idag o då ska vi åka o hämta hanna o sen så får vi se vad vi ska hitta på. Älskar dig bästavän.


P.S Vill ha löshår:(  

Av natalie lundgren - 27 juli 2010 15:51

           

Av natalie lundgren - 27 juli 2010 15:38

Hejsan plejsan:), har typ precis kommit hem från byn. Jag o mamma åt hamburgare. Inann vi luncha så va jag en liten stund på mammas jobb sen gick vi till drink & wear, jag hittade ett par becha shorts som ni kommer få en bild på efter jag skrivit klart. Efter det så luncha vi då. O när jag va typ vid gympasalen såg jag en fågel som ej kunde flyga, stackare:(. Mén jag lät de vara för jag kunde endå ej göra något så jag cykla den sista biten. O nu sitter jag här o har precis packat upp varor som jag o mamma handla innan hon börja jobba igen. Så vi ses puss bye:D

Av natalie lundgren - 27 juli 2010 10:09

tjaba allihopa, idag så är jag hemma själv för emelie är på stranden med sin kompis emma. O klockan 14:00 så ska jag äta lunch med mamma. Sen imorgon så ska man vara med bästavän hanna. O då ska vi vara hos mig o göra lite olika saker kanske ta bilder. Lägger upp dom isåntfall på bloggen imorgon. Men nu ska jag göra annat så vi hörs hejdå:)

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards