doyoulifenow

Alla inlägg den 6 november 2010

Av natalie lundgren - 6 november 2010 14:57

  Älskar dig!!!!!!


hola amigos, Ja nu e jag i växjö kom i tisdags som jag har skrivit, ja vi har hittat på massa saker nu i veckan,varit ute o shoppat på stan,fikat, gjort massa saker orkar inte rabbla upp allt. Jag,mamma,emelie, faster och william min kusin som e 9 månader snart. Vi sov på hotell för att pappa och peter min fasters sambo skulle ha whiskey(stavning) provning, igentligen skulle pappa sova på hotell istället för faster, men faster ville inte att william skulle höra allt oljud o allt sånt, så de bytte plats kan man säga. Så vi va ute o åt på resturang o den heter båtsmannen SUPER GOD MAT. Idag ska pappa sova på hotell med oss för de är inte wihiskey prvining längre så får faster sova hemma   , o jag o emelie ska sova i ett rum själva, hihihihi:). men nu ska jag ner o fika med dom, ha de bäst byeeeeeeeeeeee

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards