doyoulifenow

Alla inlägg den 8 november 2010

Av natalie lundgren - 8 november 2010 17:02

Saknar er riktigt mke så de inte går att beskriva,båda två har vi varit tvungna att avliva, det är hemskt. Jag fick följa med när du begravdes lilla bobo min kanin till höger. O i onsdags så fick pappa avliva dig smulan min hamster till vänster. jag va inte hemma då, fick reda på det girå. o när ni nu har gått bort mår jag så mke sämre, ni gjorde så att jag mådde bra. jag va med er dagarna lång, ni va mitt liv. O nu e ni döda jag kan inte fatta det. Även om vi fick avliva dig bobo i vårt förra hus så är de endå sorligt. Hoppas ni har de bra där uppe, jag älskar er och kommer alltid att göra. De finns inga andra djur som e så underbara som ni va:(. Jag älskar er över allt annat på jorden. Hopaps vi ses där uppe. Vila i fird mina älskade djur:(

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards