doyoulifenow

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Riktigt trött:/

Av natalie lundgren - 28 december 2010 18:40

Ja jag är riktigt trött har sovit hos mormor och morfar inatt. Mormor låg nere hos mig, för emelie skulle sova hos en kompis. Så undrade mamma om jag ville sova hos mormor så ville jag det, min mosters hund va också där så det va perfekt, vi ska passa henne till imorgon. Kunde inte sova inatt pågrund av att mormor snarka hon gör det lite ibland, men mest när hon är förkyld som hon va inatt. Jag fick ingen sömn alls typ, så jag får lägga mig lite tidigare idag kanske hehehe. O jag är jättenöjd för alla mina presenter som jag fick på julafton, skulle velat önska mig mer, men jag kom aldrig på något förens nästa dag:/. men nu är det endå nyår på fredag, måste hitta en klänning tills dess. får kolla lite på nätet och se om jag hittar en så jag kan köpa den kanske:). Men vi hörs allihopa hejdå

 
 
Ingen bild

Marie

28 december 2010 20:47

Hihihi... så mormor snarkar... hihihi... Stackars dig! Vad kul att du gillade dina julklappar. Hoppas du hittar en klänning till nyår.
Vill träffa dig snart! Saknar dig!
puss

natalie lundgren

31 december 2010 14:34

ja , hon e lite snarkig hon, det trodde man aldrig. :D :D
saknar dig med. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie lundgren - 25 januari 2011 17:16


hej allihopa nu har jag skaffat en ny blogg på devote.se så jag kommer blogga mest där nu, men om jag orkar så bloggar jag kanske på denna med men de är inte säkert. Så jag flyttar dit nu, ha de gött hejdå:) Gammal bild:) ...

Av natalie lundgren - 22 januari 2011 20:07


  Kofta: Gina tricot Linne: H&M tror jag Tights:H&M

Av natalie lundgren - 20 januari 2011 20:59


Hej, ja jag är helt ur banan idag jag märkte att mitt armband hade losnat så jag tog sånt fast lim för att laga det, om man håller ihop fingrarna om man har fått de på fingrarna får man inte alls lås dom. Man får typ ta ett rakblad och skära igenom, ...

Av natalie lundgren - 19 januari 2011 15:45

Just nu är jag hos mormor och morfar igen hihi, jag och syster har precis varit på statoil, köpt tuggummi imorgon ska jag ha NO prov inte så jättekul. Har konformation i helgen, på söndag är det rock tema coolt att se:. Idag har jag varit i trellebor...

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards