doyoulifenow

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Förlåt

Av natalie lundgren - 11 januari 2011 14:15

Hej idag så har det varit andra dagen iskolan, är alltid så himla trött efter loven när man ska till skolan. Men det är endå chill, ihelgen har ju min faster, peter och lilla william varit här på besök, de kom på fredagen, sen på lördagen åkte vi till den gamla IKEA, kände inte alls igen mig när jag kom in där, herregud va de har gjort om där. Där rulltrapan va innan är massa möbler nu, helt omgjort. Saknar gamla ikea den nya är så stor och rörig, men det behövdes väll en ny, som är ganska synd:/, men lutz som de nya heter har sjukt mke fina möbler, mke finare än ikea. Där fanns en jättestor buddha, cool är den:D. Jag och emelie köpte en liten sak där en buddha sitter i med två ljus bredvid sig. Här är en bild som faster tog på mig och emelie när vi står vid buddan. Skriver mer imorgon hejdå.jag blev lite ful, hihi!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie lundgren - 25 januari 2011 17:16


hej allihopa nu har jag skaffat en ny blogg på devote.se så jag kommer blogga mest där nu, men om jag orkar så bloggar jag kanske på denna med men de är inte säkert. Så jag flyttar dit nu, ha de gött hejdå:) Gammal bild:) ...

Av natalie lundgren - 22 januari 2011 20:07


  Kofta: Gina tricot Linne: H&M tror jag Tights:H&M

Av natalie lundgren - 20 januari 2011 20:59


Hej, ja jag är helt ur banan idag jag märkte att mitt armband hade losnat så jag tog sånt fast lim för att laga det, om man håller ihop fingrarna om man har fått de på fingrarna får man inte alls lås dom. Man får typ ta ett rakblad och skära igenom, ...

Av natalie lundgren - 19 januari 2011 15:45

Just nu är jag hos mormor och morfar igen hihi, jag och syster har precis varit på statoil, köpt tuggummi imorgon ska jag ha NO prov inte så jättekul. Har konformation i helgen, på söndag är det rock tema coolt att se:. Idag har jag varit i trellebor...

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards