doyoulifenow

Alla inlägg under september 2010

Av natalie lundgren - 28 september 2010 14:20

Hejsan, förlåt för att jag inte bloggar så ofta men det är för att jag typ inte pallar ibland, sen får jag typ inga komentarer o så, då tycker jag att det är tråkigt att blogga. Men idag så har det iallafall varit skola, jag gillar tisdagar för då har vi ganska roliga lekioner i gämfört med de andra dagarna. O jag stickar en halsduk på slöjden som vi hade sist idag men jag tycker det är ganska tråkigt, så jag ska nog sticka en mössa istället för det går fortare. Så jag ska nog göra det nästa gång, så får vi se hur den blir sen:). Men just nu bloggar jag på pappas data o jag lovar att ni ska få en bild på min stickade docka. Men nu ska jag äta så vi hörs, ciaooo:DFår blir en bild på min mosters hund. Älskar henne, saknar henne:(  

Av natalie lundgren - 24 september 2010 17:22

hoooyj, Idag har det varit skola, endå chill dag. Först hade vi Engelska, då hade vi ett litet test, endå ganska lätt, sen va de gympa men jag va inte med,efter de hade vi svenska o då skulle vi se film men jag såg inte den, vill ej komma in på den diskutionen, istället åkte jag koratorn Eva min hjälplärare Martin och Mathias stjärna som håller i caffeterian och en som heter Tove till fritidsgården där det gammla biblioteket låg innan. Det va jättefint inuti, de är massa musik o sånt, jag fick chockladbulle för att de fanns ett kök där så gav Mathias mig och Eva vars en men de andra ville inte ha:). O sen åkte vi tillbax och åt lunch det va ingen god lunch, BLÄÄÄÄÄÄ:/. Sen hade jag o Arvid läxhjälp för de andra hade spanska så jag och Arvid satt i verkstaden och arbetade sen kom Martin o efter lexhjälpen så hade vi SO men jag gjorde lite NO istället sen slutade vi för klassen skulle se en So film men jag kunde ju ej. O sen gick jag hem o nu sitter jag här o ska snart äta. Så vi hörs ciao:D

Av natalie lundgren - 23 september 2010 17:11

hej idag har vi haft elevens val iskolan,jag hade slöjd hela dagen. Blev klar med min docka som jag har stickat. o den tog ganska lång tid men endå inte. Ni får en bild på den sen. o idag till lunch va det bruna böner, bläääääääää:/. Men det va kötbullar, potatis med som tur vad annars vet jag inte vad jag hade gjort haha:D. O efter skolan så gick jag hem o gjorde matteläxa som vi har till måndag. O sen gjorde jag inte så mke mer. Så ni får ha det så bra så hörs vi byeeeeee:)   får bli en gammal bild:)

Av natalie lundgren - 20 september 2010 17:58

Hello, ennu en tråkig skoldag. Asså måmdagar är sjukt tråkiga,de som har gjort vårant schema har lgat alla tråkiga lektinoner på måndagen trist:/. men jag ligger näst först i teknik jippi:D. Emelie i min klass e klar med sitt kort som vi gör på tekiken o jag e nästan klar ska bara sätta på en sak på kortet. o de är sjukt nice att ligga så bra till endå för mig:). men nu ska jag äta köttgryta så vi hörs byee:D

Av natalie lundgren - 19 september 2010 17:58

Tjo, ja rubriken stämmer, är sjukt utmattad, trött just nu. idag har jag varit med mormor o morfar på Triangeln. Mormor skulle handla ett par byxor, en jacka. Hon ville ha den jackan hon köpte i blå, men den fanns inte i hennes storlek, så hon tog den svarta. O så gick vi in på chlas ohlsson efter det. o sen åkte vi hem till dom. o så fikade vi o sen följde jag med mormor o handlade mat:). O när vi hade kommit hem så stack jag hem efter en stund. Ja snart ska jag äta, tror de blir fläskpankaka. Men ni får ha de gött, byee:D En bild sen i sommras på mig o syster. älskar dig:) 

Av natalie lundgren - 17 september 2010 16:37

Idag blir du tolv år min underbara syster. När jag först såg dig första gången när du kom ut ur mammas mage så blev jag så himla lycklig över att jag har fått en lillasyster. O jag tog hand om dig o jag gjorde allt för att du skulle må bra, de gör jag fotfarande. du kan inte ana hur mke du betyder för mig, det går inte ens att beskriva. du är världens underbaraste syster, jag skulle aldrig vela ha någon annan än dig. du ställer alltid upp för mig, jag gör de samma med dig. I alla år du har funnits har du varit en ängel. Himmlen måste sakna en ängel. Du är de underbarste man kan ha i livet. Jag vill bara säga att jag älskar dig min ängel. det går inte att beskriva dig med ord hur mke du betyder. jag älskar dig bästa<33  

Av natalie lundgren - 16 september 2010 16:57

Den 14 februari kom du till denna värld, jag e sjukt glad att du föddes. jag älskar dig mest min lilla william. Sen du föddes har jag o Emelie alltid tagit hand om dig varje gång vi kommer upp. Du e de bästa gud har skapat. Jag kan inte fatta själv hur mycket jag älskar dig finaste ängel. så underbar du e varje gång vi e där uppe, när ni kommer ner hit, ditt skratt gör mig så himla lycklig så du inte fattar det. De va tur att du föddes för annars skulle jag inte haft mitt liv såhär bra som jag har det idag. Du ska bara veta så länge jag lever så kommer jag alltid att älska dig mitt hjärta. Puss på dig världens underbarste, goaste, sötaste i världen William. Himmeln måste sakna en ängel.<333           

Av natalie lundgren - 15 september 2010 16:43

hejsan svejsan, just nu är jag med madde, sen så ska jag o min syster hem till mormor o äta, för min mamma slutar sent idag. o pappa e bortrest:/. O sen ikväll så ska jag se idol. Men nu så ska jag o madde göra annat så vi hörs bye. Blev ett litet kort inlägg men strunt samma:D byeee

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards