doyoulifenow

Alla inlägg under november 2010

Av natalie lundgren - 30 november 2010 16:36

Hejsan alla, ja jag älskar verkligen vintern de är så vackert med all snö, fast de är ganska kallt:/. Men endå, idag va de inte en så rolig dag har kännt mig yr o svimmad hela dagen typ. tur att jag inte svimmade. O sen när jag kom hem gjorde jag lite läxa, asså jag hatar verkligen skolan, vi har två prov denna veckan ett imorgon, ett på fredag. jag har aldrig haft lika mke läxor som de andra innan, men tydligen ska jag ha de nu:/. Aja ni får två vinter bilder på mig nu o en jag tog typ precis här inne:). God byee!!.       lite cp bilder jag vet, men har typ inget smink på mig, sen är de mörkt ute med. O kallt:/. men de får duga:).

Av natalie lundgren - 28 november 2010 17:31

Nämen hallå hihi, har inte bloggat sen i torsdags men faster o de har varit här , de har varit riktigt mysigt. I fedags kom dom o då åt vi riktigt god middag, igår så va vi hos fredrik mina kusiner albin o alva o malin fredriks fru vi va där på fest kan man säga. Han har fyllt 40 eller så ska han fylla år har inte kåll hahaha:D. O idag åkte faster o de hem saknar de riktigt mke:(. För nästa gång vi ser william e han större jag vill inte att han ska växa ifrån mig, han e ju så söt nu. Men de är tråkigt när man växer upp:(. Aja får se hur han ser ut nästa gång vi ses:). Men nu ska jag jul pynta lite, haah vet att de är lite tidigt men jaja. ByeeeeeJag bjuder på bilden:D

Av natalie lundgren - 25 november 2010 16:49

Enda sen jag o emelie va små har du o peter alltid tagit hand om oss rkt mke, jag är mke taksam över att ni stöttar, finns där för oss. Ni hjälper alltid mamma o pappa o hjälper oss alltid med allting. O när mamma skulle åka till sjukhuset så gjorde ni er roliga så vi inte skulle tänka på de, peter va sjukt rolig skratta ihjäl mig. jag saknar alla de tiderna med er, sen fick ni william i år, jag är så lycklig över att ha fått en kusin som han, han är den underbaraste, bästa, roligaste kusinen någonsin, han fick er som föräldrar vilken tur han har. Vi har tagit hand om honom när ni har haft andra saker att göra så fick vi ta över o leka lite med han. Ni har fött världens sötaste unge, HIMMELN MÅSTE SAKNA EN ÄNGEL. O han blir alltid så glad när vi kommer upp, jag e alltid lycklig att få träffa er varje gång jag o emelie. Ni är verkligen världens bästa faster o peter, lilla william. Ni är verkligen bäst. Jag ville skriva detta för att få ut alla mina känslor men jag skulle kunna hålla på i evigheter för de finns så mke mer att skriva om er. O detta e bara början om er. Tack för att ni finns o stöttar oss alltid när vi e ledsna o hjälper oss med hemmet. De går inte att beskriva hur underbara ni är.  Längtar efter er, LOVE YOU!!<3        

Av natalie lundgren - 24 november 2010 17:50

Ola, ja rubriken stämmer men jag är inte säker än för denna bloggen kan jag ganska mke om, men man får fler komentarer på devote men jag kan inte den bloggen så bra så jag vet inte. Idag va de iallafall skola, jag va liksom ensam idag för martin min hjälplärare va inte där idag, jag har alltid han i alla ämen typ förutom slöjd, bild, idrott, hemkunskap, musik,matte,svenska. Så jag fick repetera själv idag de va helt tyst, skönt på ett sätt men tråkigt på ett sätt. Hoppas han kommer imorgon, nu är snön äntligen här älskar snööö, förutom attd e är så kallt:/. men nu ska jag göra lite läxa så vi hörs byeee :D LOOOOVE

Av natalie lundgren - 21 november 2010 17:52

           

Av natalie lundgren - 17 november 2010 15:03

hej idag har de varit skolan, de har inte hänt något speciellt idag. I går så va jag pappa mamma och emelie ute och åt för imånags kunde vi inte ut o äta på min födelsedag för emelie va inte hemma o inte pappa iheller så vi åt ute igår istället. O ja valde jensens böfhouse älskar deras mat o man får ta hur mke glass man vill där:). Ja jag har inget mer att säga så vi hörs byee..

Av natalie lundgren - 15 november 2010 16:51

  

                    

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards