doyoulifenow

Alla inlägg under augusti 2010

Av natalie lundgren - 31 augusti 2010 16:51

   

hejsan, idag så har det varit skola, denna dagen har endå varit chill, först på morgonen hade vi musik, ganska kul endå, vi skulle lyssna på låtar o gissa vilket årtal låtarna kom iffrån, om dom va från1950-talet,60-talet,70-talet,80-talet elelr 90-talet. Jag fick bara 6 rätt av 16:/, sen hade vi svenska o därefter hade vi engelska, hatar engelska:/. Ja o sen hade vi språkval, sen va de lunch o efter lunchen va de slöjd, nu i 8:an så måste man antingen sticka eller virka man får inte göra något annat än det, bajjjs skit:/. men vi skulle först o fremst börja med stickning, när vår lärare birgitta lärde oss dom som aldrig hade stickat förut så kunde jag det, de va sjukt enkelt:D. jag e duktig flicka, haha:D. ja de va dagen de, nu sitter jag bara här o lullar, väntar tills mamma o pappa komemr hem så vi kan äta, är vrål hungrig. men vi hörs bye.

Av natalie lundgren - 29 augusti 2010 12:44

           

Av natalie lundgren - 28 augusti 2010 12:59

Tja, idag så följde jag med Emelie o pappa ner till IP för de är VIF Dagen idag. O de va inte alls många spelare från deras lag där nere de va bara tre stycken o de skulle spela mot föräldrarna o de va inte många föräldrar i heller bara 4 st:/. O pappa tyckte de va sjukt trist, tråkigt. men de spelade endå. o sen åkte vi hem för pappa skulle spela hästar o medans han gjorde det så tittade jag o Emelie på tv, sen vid 12:00 tiden så åkte vi ner där igen för de skulle spela en halvtimme en gång till men då hade ingen från deras lag kommit dit. Så vi körde hem sen för de va trist o vara där nere. O nu sitter jag här o bloggar, chattar o sånt. men vi hörs bye:D

Av natalie lundgren - 28 augusti 2010 12:57

  

Stickad kofta: Gina tricot

T-shirt: Gina tricot

Svarta Legings: H&M

Av natalie lundgren - 27 augusti 2010 16:43

hejsan, idag så har de varit skola, då hade vi lektioner som vanligt, fast vi jobbade ej i böckerna o så vi bara diskutera o sånt idag, rätt chill endå:). O sen efetr skolan så gick jag hem o satt mig vid datan, sen stack jag i min syster till byn o handlade lite godis, tihi . Har inte så mke att skriva mer om, men vi hörs bye bye.

Av natalie lundgren - 25 augusti 2010 18:13

Tjabba,idag så har de varit skola fast de va inga lektioner idag, för vi hade  kick off, de va jättekul, vi va indelade i lag ´med olika sjuor,8:or, 9:or. De är roligare att göra detta än att ha vanliga lektioner:). Men sista stationen va lite scary för då skulle man gå in två o två o leta efter sådanna saker som sitter på pennor, de va inte lätt, en av vår mentor va inne i rummet för att ha koll på oss så att vi ej tände,så. O jag kan tänka mig att de är jättejobbigt, trist att sitta där inne i mörkret:/. Men jag hittade inget när jag va inne men de va ej lätt att hitta det iheller:/. Men jag orkar inte berätta något mer så vi hörs ciaooo:D    

Av natalie lundgren - 24 augusti 2010 13:47

hejsan, idag så började den tråkiga skolan igen:(, hatar att stiga upp 07:00 bara för att gå till skolan, vill ha sommarlov så att man kan vila ut:/. men jaja så är livet, då får man lida. Men de va iallafall lika tråkigt som vanligt, vi fick sheman o allt, vi ska ha samma skåp som i 7:an o så. Men ja jag skulle bara berätta om det. Men ha de så bra hejdå:)


P.S jag saknar min moster o min morbror henca, aprilia sjukt mke:(.

Av natalie lundgren - 22 augusti 2010 14:38

Hejjhejj, igår så va jag på bröllop för min moster gifte sig igår. Jag börja nästan gråta när jag såg moster o henca i kyrkan. Moster va så himla vacker,henca va så himla stilig. Sen efter vi hade varit i kyrkan åkte alla till festen o så snacka vi o sen gick vi in o satte oss, de va buffé till middag, mumms:). O sen så va de tal o sånt till moster o henca,de va så fina,vackra tal så att jättemånga började gråta. Vi barn lekte lite, sen va jag o Emelie lite med william o sånt, så åt vi efterätt, chips, nattamat hihi:D. Men jag hade det supertrevlig i allafall, tack moster o henca för en underbar,fin kväll. Älskar er underbart mke ska ni veta:). Puss<3

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards