doyoulifenow

Alla inlägg under oktober 2010

Av natalie lundgren - 31 oktober 2010 17:43

Halloyyy, idag så har jag bara vilat för vi hade gäster igår, jag skulle igentligen gått på komformations messan idag men jag orkade inte och jag har missat ganska mke men jaja,imorgon ska jag o tjejerna iklassen hem till Emelie i min klass och ha kul, så tsm. Längtar, ja på tisdag som jag har berättat nu tussen gånger typ, hahahahah:D, men jag vill verkligen att det ska bli tisdag, allt går så långsamt nu bara för jag ska upp till faster, buhuuu, haha. O vi ska nog hitta på massa mysigt där uppe ska ni nog se. men nu ska jag äta golash soppa (stavning) , pappas hemlagade, muuuuuuuummmmmssss!!, ha det gött. o jag kan inte blogga där uppe bara så ni vet för jag har inte tid att sitta vid datan. Kanske lite men då blir de inte mke. Aja byeeee Bild sen isommras, fuul desutom haah:D 

Av natalie lundgren - 28 oktober 2010 16:39

Hello, idag så har de varit somvanligt,imorgon ska klassen gå o se en konsär som jag kanske skrev igår, men vi ska göra det iallafall, de är olika 9:or från olika skolor som ska spela en pjäs, jag vet inte om de är andra åttor som ska titta med oss, men de ser vi imorgon. O ihelgen är de komformation, jag HATARR det, de är så jävla boring men mamma tvingar mig annars komme hon ju att döda mig om jag inte går på det,"hon vill att jag ska skaffa nya vänner" :S , men de vill ju jag med, men jag vill faan heller gå dit:/. men jaja, JAG VILL BARA UPP TILL MIN FASTER NUUUU; TRÄFFA LILLA KUSINEN WILLIAM, PETER(min fasters sambo), GUD VAD JAG LÄNGTAR; SPRICKER FAAAN SNART:O. Aja byeeeeeeeeee:D

Av natalie lundgren - 27 oktober 2010 19:19

Hej ja de har varit en ganska chill dag idag, jag var inte med på gympan idag heller för att jag e fotfarande förkyld,men ska vara med på fredag, sen på SO:N så fick min hjälplärare damp på mig bara för jag inte gjorde en sak, HAHA, värsta dampen asså:D. Men de löste sig sen, ja vi labba så idag. Har inte så mke att skriva om denna dagen. O på måndag blir det bäst, LÄNGTARRR!!!!!, på tisdsg åker jag o min syster upp till världens bästa faster, peter och lilla william, LÄNGTAR SOM FAAAN. Men nu ska jag göra annat byeeeeeee my best people:D  

Av natalie lundgren - 26 oktober 2010 16:43

Tjaooo,idag har de varit skola som vanligt ja,håller fotfarande på med min mössa på slöjden, är nöjd med den hithils (stavning). Vi slutade 14:00 idag men de gör vi alltid på tisdagar HAHAHA!, o jag skulle igentligen haft ett prov med vår SO lärare åse-lie, men hon hade inte papperna så de blev inte idag, tur de men jag har gjort de innan men eftersom de är hon som ska sätta betyg så är de bäst att göra det med henne också, jag och Arvid gjorde de med vår hjälplärare martin innan. Men nu måstee jag gå byeee!!

Av natalie lundgren - 24 oktober 2010 10:23

Hello, har varit hos mormor och morfar typ hela helgen, jag åt här i fredags för emelie o mamma o pappa skulle till sånt disco för emelie o hennes klass skulle hålla i ett disco för 1-3 årskurs. O då ville jag inte följa med o stressa o sånt med maten, så jag åt hos mormor och morfar, Gunnel va också här då(min mosters hund), o då blev de ennu roligare. O igår så kom aprilia med så jag aprilia emelie sov här o gunnel såklart. Riktigt mysigt, vi såg dansbandskampen, något annat pogram, åt massa godis, MUUUUMS!!:D, tihii. O nu snart så ska vi nog åka hem:(. Men ska gå nu ha de bra byeeeeeeeeee!

Av natalie lundgren - 21 oktober 2010 10:14

Hejjsan, får bli ett snabbt inlägg för jag ska gå o vila straxxx, är sjuk idag igen, har typ vilat halva dan känns de som, men ska gå till skolan imorgon, de är bara en dag kvar sen är de helg, så det är chilll!!, Men nu måste jag gå och vila så jag blir bättre tills imorgon, byeee!!

Av natalie lundgren - 20 oktober 2010 13:22

Hej förlåt för att jag inte bloggat sen söndags men jag har inte orkat o sånt. Men idag så gick jag hem från skolan, är jätteförkyld och har ont i halsen. Så jag ringde mamma så gick jag hem. Känner mig lite bättre nu men inte mke,får se hur jag känner mig imorgon. I helgen är det ingen komformation de är nästa helg, så jag kommer gå dit nu varanann helg:/. Men nu ska jag vila, byeeeeMke redigerad bild:)

Av natalie lundgren - 17 oktober 2010 19:05

Hej rubriken stämmer perfekt, igår och idag har jag haft komformation och igår bara vi åt frukost, lyssnade till en man som inte är riktigt utveklad fast man förstd va han sa endå, lite. O idag så har alla komformation grupper hittat på massa skoj o vi skulle vara i grupper jag går i upplevelse gruppen o då va vi med en annan grupp så va de andra grupperna med andra o så, vi har gjort tipsrunda,vi skulle bygga egna bilar av papper o sen gick vi ner till kellaren o skulle känna på saker o smaka på saker o lukta på saker med ögonbindel för ögonen o sen skulle vi köra en lek o jag ramllade av stolen så pinsamt, hahaha:D, men alla flabba så de va tur de. O sen fika vi kanellbullar alla grupperna, sen skulle vi köra två lekar till utomhus, sen gick vi till kyrkan o sjöng, lyssnade när presterna pratade. ja sen cyklade jag hem så jag har endå haft en rolig helg, o jag va på komformationen från 12:30-18:00 idag. Sen:/. Men vi hörs byeeeeee!!

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards