doyoulifenow

Alla inlägg under december 2010

Av natalie lundgren - 31 december 2010 14:34

Hej allihopa.

Idag är det sista dagen på 2010. Jag hoppas att alla har haft ett riktigt trevligt år. 2010 har varit ett sjukt bra år, men 2011 kommer att bli ännu bättre!

Vi ska hem till ett par kompisar och andra familjer, där vi ska smälla ett stort tack för 2010. :)

Hoppas ni får ett riktigt bra år, för det ska jag ha iaf.

Gott nytt år.   

 

Av natalie lundgren - 28 december 2010 18:40

Ja jag är riktigt trött har sovit hos mormor och morfar inatt. Mormor låg nere hos mig, för emelie skulle sova hos en kompis. Så undrade mamma om jag ville sova hos mormor så ville jag det, min mosters hund va också där så det va perfekt, vi ska passa henne till imorgon. Kunde inte sova inatt pågrund av att mormor snarka hon gör det lite ibland, men mest när hon är förkyld som hon va inatt. Jag fick ingen sömn alls typ, så jag får lägga mig lite tidigare idag kanske hehehe. O jag är jättenöjd för alla mina presenter som jag fick på julafton, skulle velat önska mig mer, men jag kom aldrig på något förens nästa dag:/. men nu är det endå nyår på fredag, måste hitta en klänning tills dess. får kolla lite på nätet och se om jag hittar en så jag kan köpa den kanske:). Men vi hörs allihopa hejdå

Av natalie lundgren - 24 december 2010 15:11

Hejsan allihopa, förlåt så mycket att jag inte har hunnit blogga, men jag har varit sjuk sen i onsdags. Började känna mig krasslig på avslutningen, sen har jag inte pallat o så. jag har 37.2 just nu, jag vet inte om de kommer att stiga. O idag är det JULAFTON:D fan vad najs. Längtar bara efter alla klappar. Jag älskar verkligen julen. Men nu ska jag gå, titta på Tv med min kusin ha de gött sålänge, God Jul:)En gammal bild på mig och min syster:)

Av natalie lundgren - 20 december 2010 16:40

hejsan, idag har vi haft Elevens val, jag hade bak+ på spåret, på spåret va ganska svårt vi körde typ som de som går på tv, de va ganska svårt. O vi delades in i två grupper den ena gruppen bakade först, den andra hade på spåret, jag hade på spåret först. O klockan 11:00 så gick vår grupp över till bakningen, då fick de andra va på frågesporten. Vi bakade massa goda kakor. Mitt kök gjorde kanelkaka, kola. SÅ JÄVLA GÅTT. O de va gröt idag iskolan så gott. men nu ska jag fixa min dator hejdå.

Av natalie lundgren - 15 december 2010 18:20

HOLA EVERYONE, nu så har jag precis kommit hem från burgerking. Sen stack vi till gallerian för vi har sådan present lek på fredag med klassen, emelie o deras klass har också det. Så vi köpte godis, för alla gör det. Så gjorde vi det med, nu sitter jag här, e jättetrött känenr mig inte direkt frisk, vet inte hur de blir imorgon. Blir väll skola som vanligt antar jag:(. Men nu ska jag se ett pogram BYEEE!  

Av natalie lundgren - 14 december 2010 16:56

Hejsan svejsan, ja jag e sur för att jag fick bara G idag på slöjden:(. Först satte hon VG men jag har inte jobbat lika bra med mössan som jag gjorde med stickedockan innan så de blev bara ett G. Men jag får kämpa nästa nermin istället, jag e alltid så trött måste nog åka och kolla synen, har typ ont i huvodet ganska ofta o så. Det kan bero på vädret också, men jag vill nog kolla synen falli fall. Annars har jag inte gjort något specielltidag, imorgon har jag matteprov, om jag inte klarar de får jag IG, så de gäller att jag klarar de. Nu ska jag fortätta spela godbyee!!

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards