doyoulifenow

Alla inlägg under juni 2010

Av natalie lundgren - 30 juni 2010 19:57

hej alla jag är ledsen men jag bloggar ej nu mer när det är varmt ute som jag har skrivit tidigare. Men idag så ska jag o emelie sova hos min moster, hennes sambo henca o lilla aprilia. O ja vi ska snart äta popcorn, mummmssss:D. Men ni får ha en bra kväll så hörs vi.


P.S Det kan dröja lite innan jag bloggar igen för jag kommer ej vara inne på länge liksom o blogga:/:(. Men ni får väll leva med det. hejdå:)

Av natalie lundgren - 26 juni 2010 18:16

hej alla. Idag så har jag bara slappat, ganska tråkigt:(. Men moster o dom kommer strax o de ska äta här så då blir jag lite gladare iallafall:). Men vi hörs bye;P.

Av natalie lundgren - 26 juni 2010 14:00

   hej alla glada människor Lägger bara in detta inlägget snabbt för våra gäster kommer strax. Idag så är det midommar, vi ska ha midsommar här hemma i år:). O ja då kommer de gäster hit o sånt. så ni får ha en underbar midsommar.

Glad midsommar allihopa:D.

Av natalie lundgren - 24 juni 2010 14:35

hejsan leverpastej, idag så har jag solat o jag har blivit lite brun men jag låg ej så länge o sola. Men vår pool e iallafall helt full nu med vatten o det är skönt för då kan vi kanske bada imorgon på midsommar:D. Ska nog bada lite imorgon fast det komemr vara kallt, uschh hehe:). Men vi ses puss bye bye;P.  

Av natalie lundgren - 23 juni 2010 13:35

Hej alla bloggläsare. Nu ska jag strax käka lunch, mumssssss:D. Sen så ska jag nog ut o sola lite medans emelie o emma badar i det iskalla vattnet haha;).hejdå  

Av natalie lundgren - 22 juni 2010 16:21

Hejsan. Nu har jag emelie, emma precis varit ute o rensat allt ogräs där vi ska ha poolen. ´Hela jag skakade efter vi hade gjort det, fy fan säger jag bara:/. O pappa sa att vi ska sätta upp poolen idag som belöning. Men nu så ska jag snart ut o sånt. Så ni får ha en bra dga så ses vi puss.  

Av natalie lundgren - 20 juni 2010 20:44

hej sötnosar. Lägger bara in detta inlägg så att ni vet att jag lever:D. Imorgon skulle jag igentligen varit med felicia men våra föräldrar o sånt jobbar så jag kan ej komma till henne efetrsom    hon bor imalmö:/. Men ni får ha det gött bye bye:).

Av natalie lundgren - 20 juni 2010 17:18

 Hejsan allihopa, idag så har jag shoppat med mamma men det var inte direkt shoppa. Men vi var först på Ö&B, rusta, sen så åkte vi till willys o vi ska ha lövbiff idag, då tog dom 165 spänn för ett paket lövbiff:O. Asså herregud. O mamma blev lite lack efter vi hade betalt det:/. Men jaja nu så ska vi snart börja med maten o sen ska vi äta fruktsallad till efterätt, mummmssss:D. Så ni får ha det bra så hörs vi puss hejdå:).

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards