doyoulifenow

Alla inlägg under maj 2010

Av natalie lundgren - 31 maj 2010 16:49

hej. idag så var det skola o allt sånt skit hehe, jag fick lite damp på på min hjälplärare idag. För att han sa massa saker som gjorde att jag blev ledsen:(. Så jag blev lite arg o sånt, sen blev jag klar med mitt broderri(stavning) idag på slöjden som jag skulle gett till mamma igår, men jag var ej klar med den så hon fick den idag. kan visa en bild sen. ja o nu sitetr man här o chattar o så. Ska äta fisk till mat sen Bläääääää:( puss

  

Av natalie lundgren - 28 maj 2010 15:41

Hej allihopa. Ska bara lägga in detta inlägget idag, för jag ska till mormor nu och sova där med min syster. Så jag bloggar mer imorgon:). puss  

Av natalie lundgren - 25 maj 2010 16:22

Hej nu har jag precis kommit hem från byn,var och klippte mig och min syster följde med mig:). Jag klippte bara topparna o så. Skolan var okej idag,först sa dom att vi inte hade någon musik för vår musik lärare skulle ha några andra. Så vissa gick hem. Men sen fick vi en vikarie. O då kom de tillbaks, haha:D. Men jag har iallafall haft en bra dag. Puss.


Av natalie lundgren - 23 maj 2010 13:56

t-shirt 69.50kr på  h&m


trosor 99 kr på

h&m.

 linne 99.95 på veromoda.

leggings 79.50 på h&m


Armband 99.95 på

veromoda.

 tofsar,hårsprej och puder på h&m

t-shirt 79.95 kr på veromoda.


Jeansshorts 199.95 kr på veromoda

  

Av natalie lundgren - 20 maj 2010 19:44

               Finns ennu mer bilder men jag pallar inte lägga upp alla. så det får räcka med dessa.:)

Av natalie lundgren - 20 maj 2010 19:36

hejsan idag har man ej varit iskolan. För jag,marianne,richard,tim lassen,morgan,arvid och selom skulle åka till danmark, vi gjorde det för att vi har lite svårigheter iskolan, så tyckte lärarna att vi skulle få ha lite kul nu eftersom skolan snart är slut. Så vi tog först bussen från skolan in till sentralstationen i malmö. så tog vi tåget där till köpenhamn. Så gick vi en lång bit mer än 3 km, för vi skulle gå till frihetsmuseet. Sen gick vi tillbax också åt vi sen så var det någon skum kille som hade hoppat i en fontän för han var uteliggare så hitta han pengar där. så var han helt lila om händerna o sånt. Sen såg vi en man som skulle låsas ha löshänder sådanna som en skyltdocka har. Skumma typer. Sen var det en konstnär på gatan som målade SJUKT FINA BILDER. Asså det var helt sjukt så fina de var. Jag skulle gärna köpt en men jag ville inte. Ja sen åkte vi hem o så. Så det var en resa på skoltid:D. O nu e jag hemma igen. Puss.

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards