doyoulifenow

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Bytat firma bil:)

Av natalie lundgren - 6 januari 2011 21:21

Hejsan idag så har pappa jag och emelie varit ute i blentarp hos bonusfarmor och farfar, för pappa och farfar skulle byta deras gamla firmabil som de har haft i 6 år nu, så den behövdes bytas. Så vi körde till en firma där de hade massa firabilar, Jättecoola. Den pappa och farfar köpte va riktigt najsig. Sen skulle vi åka där de säljer vanliga bilar, precis när pappa skulle stänga sin dörr innan vi åkte så hade jag handen där, han slog igen den och jag klämde mig, FAAAAAAN VAD DE GJORDE ONT!!. Jag skrek och hade mig, så jag hade ont ett tag, när vi kom fram dit där de skulle skriva på papper frågade en man mig och Emelie om vi ville ha vars en glass, då ska man ju såklart inte tacka nej;), så vi tog vars en. Jag tog en Noger, Emelie tog en sandwitsh pepparkaka (stavning). Sen åkte vi tillbaks till bonusfarmor, där vi sedan körde hem. O nu sitter jag här, är jättesur för att det är skola på måndag FYFAAAAN VILL VERKLIGEN INTE:(. Men ja sånt är livet så jag får lida ett tag till. men ni får ha de så bra, skriver mer imorgon, för då ska faster william och peter komma jippi saknar dom som IN I. Hejdå

En bild på mig och syster

innan vi skulle till Håkan och Annika på nyårsafton:)

 
 
Ingen bild

Emmiee.

6 januari 2011 22:00

Den var riktigt fin bilen. Jag diggar den totalt. Större och varmare, mjukare säten. Mysigt. HIHI. längtar också tills imorron.

natalie lundgren

11 januari 2011 14:15

jaa, den är bättre än den förra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie lundgren - 25 januari 2011 17:16


hej allihopa nu har jag skaffat en ny blogg på devote.se så jag kommer blogga mest där nu, men om jag orkar så bloggar jag kanske på denna med men de är inte säkert. Så jag flyttar dit nu, ha de gött hejdå:) Gammal bild:) ...

Av natalie lundgren - 22 januari 2011 20:07


  Kofta: Gina tricot Linne: H&M tror jag Tights:H&M

Av natalie lundgren - 20 januari 2011 20:59


Hej, ja jag är helt ur banan idag jag märkte att mitt armband hade losnat så jag tog sånt fast lim för att laga det, om man håller ihop fingrarna om man har fått de på fingrarna får man inte alls lås dom. Man får typ ta ett rakblad och skära igenom, ...

Av natalie lundgren - 19 januari 2011 15:45

Just nu är jag hos mormor och morfar igen hihi, jag och syster har precis varit på statoil, köpt tuggummi imorgon ska jag ha NO prov inte så jättekul. Har konformation i helgen, på söndag är det rock tema coolt att se:. Idag har jag varit i trellebor...

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards