doyoulifenow

Alla inlägg under januari 2011

Av natalie lundgren - 25 januari 2011 17:16

hej allihopa nu har jag skaffat en ny blogg på devote.se så jag kommer blogga mest där nu, men om jag orkar så bloggar jag kanske på denna med men de är inte säkert. Så jag flyttar dit nu, ha de gött hejdå:) Gammal bild:)

Av natalie lundgren - 22 januari 2011 20:07

 

Kofta: Gina tricot

Linne: H&M tror jag

Tights:H&M

Av natalie lundgren - 20 januari 2011 20:59

Hej, ja jag är helt ur banan idag jag märkte att mitt armband hade losnat så jag tog sånt fast lim för att laga det, om man håller ihop fingrarna om man har fått de på fingrarna får man inte alls lås dom. Man får typ ta ett rakblad och skära igenom, den gick i sönder den tuben när jag skulle lima så jag fick massa på fingrarna. Smart jag är eller hur, så nu går det inte bort, men de slits nog bort så småning om hoppas jag. Så jag har haft en liten bad day idag kan man säga. Ni får en bild på mina fingrar nu hur det ser ut, chiaooo:)  

Av natalie lundgren - 19 januari 2011 15:45

Just nu är jag hos mormor och morfar igen hihi, jag och syster har precis varit på statoil, köpt tuggummi imorgon ska jag ha NO prov inte så jättekul. Har konformation i helgen, på söndag är det rock tema coolt att se:. Idag har jag varit i trelleborg på Bup, tagit puls och hjärtpuls. O allt va bra nu ska jag gå för mormor ska ha datan ha de gött hejdå.  

Av natalie lundgren - 18 januari 2011 20:59

Just nu pluggar jag NO vi har prov på torsdag, vi har fucking mke läxor nu. Hatar det, jag hinner inte med allt, vi har Engelska, NO, Matte, så ska vi göra klart med tekniken. Jag får bara plugga, lida, mormor är här just nu, mamma är på fest typ. Skriver mer imorgon, orkar inte nu. Byee

Av natalie lundgren - 16 januari 2011 19:52

Hejsan allihopa ihelgen har jag och Emelie sovit hos mormor och morfar vi har haft de sjukt mysigt, min mosters hund har också varit där. Hon ska vara där till tisdag. Igår så åkte jag och mormor o handla, åkte till min morbror och hämtade några skolfoton på mig och syster, kusinerna. Mormor glömde dom där en gång, idag så har vi åkt till XXX LUTZ där gamla ikea va innan, andra gången jag har varit där idag, riktigt fina saker mke bättre än ikea ska jag säga er:). Ska titta på morden i midsommar nu bloggar mer imorgon ha de gött bye bye

Av natalie lundgren - 12 januari 2011 19:12

Hej alla läsare, helt vanlig dag idag, riktigt ballt på gympan skrattade ihjäll mig när vi gjorde en lek när man skulle andvända en av sina skor, putta in en boll i mål. Riktigt kul!, ja jag trodde det skulle vara en chill vecka denna veckan men NEJ, har förbannat fått massa läxor, sen har vi prov om en typ en vecka   :O, asså förhelvete kan man inte skippa läxor en vecka shiiit får damp. Aja nu ska jag snart se Halv åtta hos mig, idag såg vi slutet på en film som vi började i måndags på SO:N riktigt läskig i slutet USCH!!. Skriver mer imorgon.

Presentation


Välkomna till min blogg, kika gärna in, ställ frågor till mig:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

natalie


Ovido - Quiz & Flashcards